Pamukhanim_ zeynep1401 45. Günümde falan olmuştum. Hatta emziren anneler regl olmaz gibi bişey okuduğum için çok korkmuştum neden oldum diye
gzdeaybars zeynep1401 vajinal doğum yaptım. 4. Ayda regl oldum 7gün sürdü. Normalde de 7 gün sürüyordu.
zeynep1401 Gokturkmom bebeğim 11 buçuk aylık benimde sanırım bende bugün oldum gibi ama bazı postalarda uzun sürdüğünü okumuştum diye hatırlıyorum aradım bulamadım da bu konuyla alakalı postları o yüzden bi tekrar sorayım dedim teşekkür ederim
Gokturkmom zeynep1401 emziren annelerde gecikme yaşamak çok normal sonrasında çok düzenli olmadı ben de mesela 2ay oldu 3ay olmadı gibi 🥹
zeynep1401 Pamukhanim_ evet emzirirken olmaması normalmiş aslında bende hala emziriyorum da regl olduğun dönemde sütte azalma oluyormuş diye okumuştum bide ben doğru mu acaba
zynpdgs Bende sezeryan dogum yaptım 4 buçuk ay sonra oldum niye böyle erken oldum diye de korktum emzirince geç olunuyor diye biliyordum
patlakprezervatif zeynep1401 ben yaşamıştım. Azalma olunca adet olacağımı anlıyordum. İlk adetim doğumdan yedi ay sonra olmuştu . 5 gün sürmüştü
Gokturkmom zeynep1401 bende değişim olmadı pek doğum öncesi düzenim nasılsa öyle oldu 16 aylık bebeğim 5 aydır eski düzenime girdim tamamen
zeynep1401 gzdeaybars bende aynı vajinal doğum yaptım yeni oldum bakalım eskisi gibi 4 5 gün surecek mi
mine46 zeynep1401 normal doğum yaptım doğumdan sonra 40 sürdü üçgen faln durdu sonra tekrar oldum ve kırkgün sonra yine oldum bakalım devamı nasıl olucak
thsinurr zeynep1401 3 ay sonra oldum 4 gün sürdü sonrasında hep 10ar gün gecikerek ve 5-6 gün olmaya başladı