haticeysr0 e ediyor hanımefendi. Aynı ayda doğum yaptığımız annelerle bi grubumuz var 20 kişilik hepimizin çocuğu tek uykuya geçti hepsi böyle uyuyor. Yani geç uyutanı da var babası gelecek vakit geçirsin diye saygı duyarım ama çocuk açısından en sağlıklısı akşam en geç 9da uykuya geçmesi. Fizyolojik olarak. Ha bu uymuyor bazılarına erken uyutunca gece uyanıyor sık sık diyorlar o da mizaç diyelim