hhzl valla şöyle diyim size görücü usulü oldu babam pek tanışmamıza izin vermedi, o İstanbulda ben memlekette aslında eşim özünde iyi biridir tek sıkıntısı ailesine aşırı bağlı olması hadi uzak bir şehirde otursak o huyundan kurtulurda dip dibe olunca yetiştirilme tarzı değişmiyor annesi herkesi elinde avucunda istiyor çocuklarım iyi ki var herkes neden çocuk yaptın diye sorguluyor ama inanın çoğu zorluktan beni çocuklarım çekip kurtardı eşimin veremediği hissi çocuklarım verdi onlar benim iyikilerim ama eşime karşı ne desem boş böyle devam ederse işler başka olacak