ruveyda_34 benim süreceğim normale göre çok daha zordu zorluk çocuklardan dolayı değil eşimin annesi babası da doğum yaptım ve önümüzdeki ilk 6 ay bizimleydi annesi her şey karışır misafiri bitmez gelen gideni bitmez bir de yani doğum yaptım iki çocuğumla evimde durup kafa dinleyip onlar uyuduğu zaman uyumak yerine çocuklara bak gelen Gidene Bak sofra kur kaldır çayı Kahvesi çocukları uyuttuktan sonra az bir yatayım diyordum çocuk uyurken iş biter deyip hiçbir şekilde Benim dinlenmeme izin vermiyorlardı hem Çocuklar yordu hem evdekiler, sabah kahvaltıyla kaynanama çıkardık akşama kadar ordayiz eşim yanımda olmadı hep ailesini tuttu iki evi idare ettim