aysenm 8 gün geçmişti canım benim regli ama belim aşırı ağrıyordu bide son günlerde kendimi çok yordum dedim ondandir hasta olcam diye beklerken gittim kan verdim genel kan vermiştim hemsire demişti kan verin diye kayıtta yok diye yani ,neyse verdim dayanamayıp eczaneden de test aldım bozuk çıktı hiç çizgi çıkmadı ertesi gün gittim bu bozukmuş diye durumu anlattım eczaneye yenisini verdi bu sefer de 5 dakika da 2. Çizgiyi gördüm tabi bizz şok 🥲🥲🥲 aile hekimi de onayladı hamilesin dedi kan tahlil sonucuna baktı. Öyle herseyin hayırlısı 🤲🏻