Kızlar bir kızım var 2,5 yaşında aslında eşime şimdiden hep söylüyordm ilerde 4-5 yaşına geldiğinde kardeşi olsun yalnız kalmasın diye zemin hazırlıyordum. Plansız oldu şuanki hamilelik ertesi gün hapı da içmiştim ama nasip bu zamanaymis demekki kaderimizde varmış Hayırlısı olsun sağlıcakla gelsin hayatımıza 🙏🤲🏻🥰