forumgurmesi usenmedimyaptimbirvelet Resmen Ovayı anlattın bana. Yenidoğanken bile 12 1 de gece uykusuna geçerdi. 2 yaşına kadar hep 11 gibi uyudu,gece 2 saatte bir uyandı. 2 yaşından sonra düzeldi. Umarım seninki huyu değildir bir an evvel düzene biner🫠🙏