Hatice001 Kızlar ben en geç 12 de uyurum genellikle 10 buçuk gibi uyurum sabahta 8 de kalkarım günlük 8-9 saat arasında uyuyorum ama gel gör ki her gün saat 4 gibi uykum geliyor özellikle yemekten sonra ben bununla nasıl baş edecem 2 tane de çocuğum var
beyzzsenturkk_ Hatice001 gece 3-4 de yatıyorum su an. sabah da 11-12 de kalkıyoruz akşam kızım 10-11 gibi uyur
Kaardelen Hatice001 Akşam 12 gibi uyurum, sabah da 9 10 gibi kalkarız oğlumla. Bu iki gündür 8 de uyandırıyor ama normalde hiç sekmez.
forumgurmesi 4 aylık bebeğim akşam 8.30 da uyuyor,büyük kızım 3 yaşında oda 9.30 gibi uyuyor. Günr 6 ile 7 arasında başlıyoruz :)
usenmedimyaptimbirvelet forumgurmesi peki bebiş bu süre zarfında uysnıyor mu benim bebiş resmen uykuya yeminli ya 🥲 3 te uyuyor onda da sabah 9a kadar bin kere kalkıyor
forumgurmesi usenmedimyaptimbirvelet uyanmaz olur mu yavrum, normal şartlarda 3 kez uyanıyor 12 gibi,2 gibi 4 gibi. Ama mesela dün 4 aylık aşısını oldu, felaket huzursuzdu 40 dk da bir uyandı ağladı fena bir geceydi..
Mryasmin Sabah 6 da kalkıyorum akşam 11 buçuk 12 ye kadar ayaktayım 🫣 gece ara ara uyanıyorum uykumu hiç alamıyorum .
usenmedimyaptimbirvelet forumgurmesi yok ya genel doğduğundan beri gece çok geç saatlerde uyuyor yani uykuya dalması zorken bir de çok sık kalkıyor. Uykuyu sevmiyor bence gündüz sakince dururken uykuya geçerken çığlık kıyamet😖
ayseasel1 Genelde 6 da uyanıyorum. 9 da uyandığım toplasan 3 4 defadır ömrümde. Alışkanlık boyle bir sey :)
forumgurmesi usenmedimyaptimbirvelet Resmen Ovayı anlattın bana. Yenidoğanken bile 12 1 de gece uykusuna geçerdi. 2 yaşına kadar hep 11 gibi uyudu,gece 2 saatte bir uyandı. 2 yaşından sonra düzeldi. Umarım seninki huyu değildir bir an evvel düzene biner🫠🙏