Tangrampuzzle benim kardeşim de tam olarak teknolojinin içinde büyüdü. bilgisayarı, telefonu, tableti çok küçük yaşta bile son modeldi. gününün belki yarısını bilgisayar oynayarak geçirirdi. şu an 20 yaşında. çok iyi bi liseden mezun oldu,atandı,bi yandan üniversite okuyor, çok kaliteli bi arkadaş grubu var, yanlış olan bi şeyi kardeşime asla kabul ettiremezsiniz çok dik duruşlu genç bi adam oldu. bunda ailemin payı büyük. kardeşim ne kadar bizden soyut gibi yaşasa da ailem maneviyatımızı hep besledi, değerler eğitimi bizim evde çok önemliydi. yani demem o ki, ekran kendi başına bi canavar ortaya çıkarmaz, çocuğu yeterince beslersek, karakterini düzgün inşa edersek çürümeler o kadar önlenir.