MAK_080922_ benim kızım 32 aylık şarkı söylemesi cok komik ahsjjsjsjw
🌸 Ağlama bebeğim öperim ben onu / allama biiibim öpiyim bunu bunu 😅
🌸 salla beni / lalla beni
🌸 annemi istiyorum/ annimi iddiyoyum
🌸 görüşürüz / şüşüz
Daha niceleri 😅 ama en cok şarkı söylemesi komik , mesela ben ona hep doğduğundan beri tarkanın , seni seviyorum hemde cok , tam kalbime geldi ok derdim ajjsjskdd sürekli onu söyler evde şeni şeviyom hemde çok ham babime geldi okkkk der bagırarak 😅😅