MAK_080922_ Çocuklarınız yanlış ama bir o kadarda tatlı telaffuz ettiği kelimeler nelerdir. Ben başlayayım. Mommiepop pop /lolipop 🍭
Pamukhanim_ MAK_080922_ çok tatlı hiç düzeltmek bile istemiyorum Goba (kurbağa) Ababat( robot süpürge) Nalaya( niloya) Obü ( ömer) Bebii( bebek) YAY Yay( kaydırak) daha vardır ama aklıma gelenler bunlar 🤍
alpaslanmom_ MAK_080922_ daha 13 buçuk aylığız ama Maviye - vavi Topa - pop Suya - buy Hayır - yoyoyo Göze - döz 😀😀
gizememre MAK_080922_ olmaz/omaş , korktum/goytuuum, niloya / yiyoyaaa, annecim/anneşi daha bir sürü var ama şu an en best bunlar 😂
beybitolat Gokturkmom bilinçli kelimesi var mı kuzu seninkinin? Benimkinin oda yok hshshshshsh araları 1 ay ya bizimkilerilerin
Gokturkmom beybitolat Kedi görünce deliriyor baauuvv diyor😂koyun sesi yapıyor ,baba,mama,teyze, su,dede nadir de olsa anne duyuyorum bir de parmakla gösterdikleri şey de kelime yerine geçiyormuş diye okudum bir yerde soyledigim çoğu şeyi anlıyor ama söylemiyor
beybitolat Gokturkmom ayyyy 😍😍😍bizde hu saydıklarının hiç biride yok😂 herşeyi işaret ediyorum bakıyor ama kendi göstermiyor. Sadece komut alıyor
Acu_ MAK_080922_ o kadar çok varki Teseyeyeyene beyeyet (kesene bereket)😀 Ememim (ıslak mendil) Eyişte piyayı ( erişte pilavı) Tipat (kitap) Çuçoça (çikolata) Avırmısın (alır mısın) Bi sürü varda bunlar aklıma gelenler 😀
somurtkansirin beybitolat fazla naz aşık usandırır öğrenmeleri gerekiyor 😅 sabırda bir yere kadar 😅 mesela anne demiyor bilmediğinden değil keyfi ben yanında yokken babası ile oynarken anne anne sesi geliyor ama yüzüme hiç demiyor adımla sesleniyor 🙁2’li kelimelerede tam geçemedik 😕
beybitolat somurtkansirin bizimkinden daha ben anne bile duymadım. Babababa dededede diye bağırıyor ama babasına dedesine demiyor. Komutlarımı alıyor yapıyor ama konuşmak işine gelmiyor. Öğretmeye çalışıncada kahkaha atıp gidiyor nesi komikse jsjsjjs. Ben daha kelime bekliyorum sen 2li cümle diyorsun baksana😂