seher178 sizi çok iyi anlıyorum çünkü benim de sonradan bir oğlum oldu ve doğduğundan beri zorluyor dediğiniz gibi.Rabbim kolaylastirsin inşallah,desteksiz büyütmek,ikisine birden yetişmeye çalışmak çok zor gerçekten.Rabbim sizi sectiyse vardır bir bildiği,insana taşıyamayacağı yükü yüklemez diye düşünüyorum.Baslarda sizi çok zorlasa da bebeğiniz büyüdükçe, eğitimi ve tedavisinde ilerledikçe işlerinizin çorap söküğü gibi halloldugunu goreceksiniz inşallah…🤲🫂Raporunuzu ne zaman cikariyorsunuz peki?