seher178 evet ilki küçükmüş,evet zor olacak illaki ama imkansız değil,çevrenizde kimse yok mu size destek olacak?Eşiniz veya anne, kayınvalideniz?Başka türlü ikisine yetisemem sizi çok yipratacak ve yetersiz hissettirecek.Memlekette genetik test yaptırdık,bir ay sonra çıkan sonuçtan netice alamadık.O yüzden İstanbul’da tekrar yaptırmak zorunda kaldık, çözger raporu çıkardık vs biraz uzun sürdü bizimki fakat herkesin süreci böyle geç ilerlemiyor,raporu daha erken çıkaran arkadaşlar var.Su an devletin destek verdiği rehabilitasyondan devam ediyoruz ve aynı zamanda haftanın 7 günü devlet anaokuluna gidiyor.