Htchc Kızlar 5000 adım olan videosuyla başladım ama yaptıktan sonra baş ağrısı ve dönmesi oluyor normal mi bu. Başına gelen var mı Birde siz nasıl yapıyorsunuz sabah aç karnına mı akşam mı detaylı anlatır mısınız yapanlar.
tuayyo Htchc eğer daha hızlı yağ yakmak istiyorsan sabah aç karnına yapmalısın vücut depoladı yağı yakar bu şekilde
annisoldum Htchc bende 5 bin adım yapıyordum ama bugün eleni fit karın ağırlıklı videosunu yaptım 2 katı kalori harcamışım ve daha az yorulduğumu düşünüyorum
miladrian Htchc hareketleri yaparken nefesinizi düzenlemeye çalışın. İlk başlarda düzensiz ve hızlı nefes alıp verdiğiniz içşn baş ağrısı ve dönmesi çok normal. Vücut alıştıkça geçecektir merak etmeyin.
matmazelmomy Htchc bende 5000 olanını yapıyorum hergün geçen haftadan beri sabah kahvaltıyı yapıyorum yaklaşık bi 3 saat geçiyor öğlen gibi yapıyorum sporu ama çok et kırdı vücudum hergün yapmaya özen gösteriyorum inşallah geçer
Tortilla_ İlk başlarda normal hatta kesilebilir bile nefesiniz. Ben kahvaltıdan sonra yapardım. Yanlış aslında ama kahvaltı yapmadan kendime gelemiyordum midem bulanır açlıktan. Siz dayanabilirseniz kahvaltı öncesi yapın
Tortilla_ Muallaaa evet bir 10 kilo verdim. Sürekli terliyorsun çünkü bol su içmek önemli birde. Leslie de yapıyordum da sıkıcı geliyordu o.
Tortilla_ cicibebek bir kaç sene oluyor ya yalan olmasın çok aman aman dikkat etmedim 2 ayda falandır
Tambirmom Htchc sabah aç yaparsam bende de baş dönmesi oluyor muhtemelen açlıktan ben genelde 3 4 civarı yapıyorum öyle bir sorun olmuyor o zaman
melek3675 Htchc ben 15 gündür falan yapıyorum bir hafta bacak ağrısından geberdim resmen ama şu an iyiyim alıştım😂
Muallaaa Tortilla_ bende bir aydır yapıyorum ama iki küçük bebeğim ve hastane sürecimiz de oldu Küçüğüm de sürekli ağlayıp kucak istiyor ondan sekteye uğradık Günde bir yada iki kere yapıyor yedikleirme dikkat ediyorum Ama pek bişey veremedim sıklaştm biraz
huniliabla Htchc bende bı sene ıcınde aralıklı yapıyorum da böyle bır sorunla karşılaşmadım ben genelde öğle 13.30 dan sonra yapabılıyorum çocuklarımın uyku saatine odaklı yapabılıyorum . Aç ken yapmak çok yorucu ramazan da baş donmem oluyordu aç yaptığım ıcın
matmazelmomy Htchc hayır aynı çünkü diyet yapmıyorum biraz doymadan kalmaya çalışıyorum İnşallah boğazımıda tutmaya başlıyacağım ozaman sporla diyetle iyi olacak şuan sadece spor yapıyorum hergün yapmaya çalışıyorum en az 40 dk ka bide 5 bin adımı geçirmeye çalışıyorum