kabakcekirdegi
Bana doğru gelmedi , çocuk bu komutu yerine getiriyorsa şayet yani gidip köşede bekliyorsa öğretmeninin diğer direktiflerini de yerine getirir.
Bozduğu oyunu onarmasını isteyebilirdi mesela , arkadaşına tekrar yapması için yardım etmek gibi
Dışlamak yerine kazandırması gerekiyor diye düşünüyorum.Çocuk bir daha bunu yapmayacak ama “ ceza “ alacağını bildiği için.
E yanlışını kavramadı ki..
Hatta belki üstüne arkadaşı yüzünden olduğunu düşünüp içinden tekrar aynısını yapmak istedi.
Hani şey demiyorum nasıl yapar bunu acımasız vs
Ama kesinlikle yanlış bir yöntem.
Doğru olsaydı zaten size gelip bu şekilde anlatmazdı , belli ki işe yaramamış.