kabakcekirdegi Time-out denir buna mola düşünme süresi verilir çocuğa evet normali bu yanlış bir durum yok. Son yaşanan olayları hep beraber görüyoruz düşünme süresine bile doğru mu bilemiyorum diye düşünüyoruz çocuklarımız için eğitimin parçası bu süper dadı vardı hatta tv de bilirsiniz belki düşünme köşesiyle sakinleştirir çözerdi problemleri. Anaokulu öğretmeniyim birkaç çocuğu uyardığımda bana sen bana bir şey diyemezsin, karışamazsın annem/babam öyle söyledi demişti ve bunu tüm anaokulu öğretmenleri yaşamıştır eminim. Şimdi o çocuklar büyüdü terör estiriyor çok üzgünüm son yaşananlar için öğretmenlerimiz çocuklarımız Allah muhafaza etsin.
Dakikası da yaşa göredir atıyorum 3 yaş 3 dk 5 yaş 5 dk gibi düşünme süresinin bunu evde de yapabilirsiniz istenmeyen davranışın hemen peşinden