gdbozkurt ben de öğrtmenim 1,5 yaşında 7 yaşına kadar sayısız havale geçirmişim. Ne zekamda bir problem var ne de sosyal iletişimimde. Siz de korkmayın içiniz rahat olsun. Önemli olan havale sırasında doğru müdahalede bulunmak.Şimdi böyle düşünmeniz çok normal ,zamanla biraz daha rahatlayacaksınız ve bu duruma alışarak daha dikkatli olacaksınız.