Kızlar merhaba,14 aylık bebeğim 12nisanda havale geçirdi bilinci gitti ağzından sıvı geldi 10dk kadar sürdü hastaneye götürdüm hemen sabah uyanınca ateşi 38.7 idi ılık duş aldırdım düşsün diye duştan sonra emzireyim dedim baktım tiriyor sonra doktorlar soğuk uygulama yaptılar ateşini düşürdüler kanında enfeksiyon 80 miş yavrumun 6 saat hastanede kaldık serum ağrı kesici antibiyotik başladık bugün havaleden sonra 4.gün ve bu arada hiç ateşi çıkmamıştı,bugün sabaha karşı tekrar ateşi çıktı yine hastaneye götürdüm ağrı kesici ve serum verdiler önce düştü ateşi sonra yine yükseldi dolven verildi tekrar düştü ve eve geldik.Enfeksiyon 11 düşmüş dedi doktor.Kızlar yüreğim hep ağzımda,4 gündür her dk ateş ölçüyorum ya ateşlenir de görmezsem diye gece uyuyamıyorum bu hep böyle mi olacak nasıl başedeceğim yine havale geçirme riski oluştu malum bu durumda olanlar ne olur güzel şeyler söyleyin canım anneler dışarı çıkarma diyor doktor kalabalık yerlere gitme ama ben öğretmenim mutlaka kalabalık içine giriyorum nasıl olacak