illaedep1990 ben kafasına elini sürtenlere bile kızıyorum, bu durumda endişe etmeniz normal. Güzel dille yazdığınız bir şeye hemşire isterse günde bin kişi ile konuşsun güzel cevap vermek zorunda çünkü ben güzel bir dille yazmışım. Sıkıntılı insanlar geliyorsa onlar ile ters konuşsun. Doktorunuza bildirin gerekirse doktorun gözünüzün önünde tekrar kontrol etsin. Sakinlikle gidin ve tavrına bakın mesajda yazdığı gibi tersleyebiliyorsa şikayette bulunun. Aynı binadaki başka bir doktora geçiş yaparsınız en kötüsü.