esay22 şöyle özetleyım yıgenım var aşır höd höd herkese karsı okulada gıtmıyor sonu ne olacak bılmıyorum arada sınava gıdıyor tabı telefon yakalatıyor ogretmen haklı olarak almıs annesı gelıyor yengem annesı yıgenımı dısarı cıkarıyor ogretmen cıkmasın dıyor ama yıgenım saldırma modunda yanı çakacak vuracak yengemde hocam ne yapayım mecbur dısarı cıkaracagım demıs ınanın tedavıyı bıle aslaaaa kabul etmıyor sımdı napsın abımle yengem asırı uzuluyoruz konusuyoruz evdede şiddetın ş si yok😔rehber ogretmen gorusuyor ama düzelme falan yok