canmanayvesuyu babyisleeping lilyr myangelson badosum symstf sancarmom teşekkür ederim bi 5 bi 6 aldım bakalım 6 kenarda durur en kötü biraz diye düşündüm 😅
symstf canmanayvesuyu bizim ki şuan 10. Buçuk kilo 4 kullanıyorum oluyor aslında ama 5 numara da alsam olur gibi yani bez tam oturuyor 4 numara.
sancarmom canmanayvesuyu Oğlum 11 kg ken 5 numara kullanıyorduk şuan 14 kg 6 numara sıkmıyorda gayet normal
JanJan_ canmanayvesuyu İyi yapmışsınız primanın kalıpları daha geniş bizimki de 12 kiloya yakın biz de 5 kullanıyoruz
suheyla92 canmanayvesuyu 6 alin. Molfix en buyuk kaliba sahip bez onda 6 kullanan digerlerinde daha kucuk kullanamaz
canmanayvesuyu suheyla92 ya molfixin kalıbı küçük yazan da oldu pure soft kullanıyorduk ama şu an yok piyasada