canmanayvesuyu bence bir tane 5 bir tane de 6 numara alın ilk 5 i kullanın baktınız dar gibi sızdırma vs oluyor gündüz onu kısa zamanlarda kullanın hemen bitsin 6 ya geçin zaten 6 yı ilerleyen süreçte her şekilde kullanırsınız. Bende 3 numarasını stok yapmıştım yavaştan küçük gelmeye başladı hızlıca kullanıp bitiriyorum. Sleepy in yeni çıkan bezinin 4 numarasını da gece veya gün içinde bazen kullanıyorum o biraz daha geniş oluyor. Yani ikisini de deneyebilirsiniz şeklinde demek istedim