yenibir Okul ya okul, en fazla ne olabilir okulda. Çocuk çocuğu zorbalar, kıskanır, dalga geçer, itekler düşürür, kalemini alır atar, kız için kavga ederler, erkek için kavga ederler, gizli gizli sigara içmeye çalışırlar, hocaların arkasından konuşurlar. Bunları okuyunca belki olur mu ya okulda bunlar dersiniz belki. Bunlar bizim normalimiz. Çok üzülerek söylüyorum normalimiz. Önlem alınamıyor mu ? Öğretmenler, idare ne iş yapıyor? İnanın o kat nöbetlerinde karnım burnumdayken tuvalete girip girip çıkardım ki sigara içmelerine fırsat vermeyelim diye. Öyle dolu öyle doluyum ki 😞