betamom ya öyle ilk aylar uyandılar mı uyumamazlık yapmıyorlar. Bizde gece neredeyse her besleme de altını değiştiriyorduk ama uyanmıyordu 😂 ama şimdi en ufak çıt sesine uyandığı için yatmadan değişiyorum sabah kalkana kadar kalıyor. Bizim mesela bacak kenarlarını kızartmıştı hep sürtünmeden dolayı sert olduğu için yani ve açıkçası gece de hiç kullanmadım. Ben işimi garantiye alıp gece prima kullanıyorum gündüz de şimdilik pofy kullanıyoruz 😂 primayı bir de dışarı çıkarken kullanıyoruz. Ama bez size tam uymuş demek ki 🌸