Amaaan herkes değişme konusuna takılmış😂
Arkadaşlar doktorlar dahi eğer kaka yapmadıysa, ki 6 aylıktan sonra çok nadir gece uykusunda kaka yaptıklarını söylerler… Sadece çiş yaptıysa gece uykusunda bez değiştirmeyin derler.
Yani eğer o sırada bez çok dolduysa, rahatsız olup uyandıysa ayrı. Ama yok karnını doyurdum hemen de Bi alt değişeyim denirse gece uyurken o çocuk ondan rahatsız olur. Kaldı ki bezi onu huzursuz etse kalkar zaten.
Yani gece 9 da yatmış Bi bebek aralarda huzursuzluk etse bile sabah en erken 6 7 gibi kalkıyor. E o arada gece beslenmesi azsa birde çok çiş yapmıyor.
Kızımda öyle, eğer o gece az mama içtiyse bazen 1 kere yapmış oluyor uyandığında, çok mama içse bile bezi onu pişik edip de popo yakacak duruma getirmiyor 😂
O yüzden baby me Diamond bezi yorumlayayım ben😂😂😂
Hiç duymadım o bezi, ben Molfixle başladım onla gidiyorum valla çok memnunum🤭😂