Bunlar hep kasıtlı yapılıyor.
16 aylık çocuğumun 5 6 sene sonraki okul hayatını düşünüyorum, gönderemem, göndersem peşine düşerim, peşine gitsem elden ne gelir? Ya şuan benim çocuğum da okula gidiyor olsaydı diye düşünmekten kafayı yedim sanki, sinirlerim gerildi iyice
Küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi
Şu lafı gördüm ve çok haklı
“ÇOCUK DOĞURUN DİYE BİZİ ZORLAYANLAR, ÖNCE DOĞURDUĞUMUZ ÇOCUKLARI KORUSUN”!!