tazeannecikkk ay bende öyleyimmm 18 aylık şuan geçen komşunun çocuğunun panda bisikletine binmek istedi cpcuk izin vermedi oturmadı bile içten içe üzüldüm hemen eve gelip pandalı bisiklet aldım kızıma 😂 yani cocuk bunlar hayat böyle devam etmez tabiki ama elimden geleni yapıyorum üzülmemesi için küçükler çünkü şuan mesela 5 yalında oğlum var şuan onun üstüne o kadar düşmüyorum o hakkını yedirmiyor küçükken o da kızım gibiydi ama belli bi yaştan sonra düzeliyor biraz fazla duygusal yaklaşıyoruz mesela benim cocugumda parka oyuncak götürür paylaşır ama kimse benim çocuğumla paylaşmaz 2 tane bisikleti kırıldı parkta başkalarının cocugu kırdı hiç kimse üstlenmedi bende cocuguma herkesle paylaşmamasını söyledim evden cıkmadan uyarıyorum küçük olan anlamadıgı için arkasında dolanıyorum oyuncakları da sadece yaşıtlarıyla paylaşıyorum