Dün kızımla parka gittik. Kumda oynayan bı bebek vardı kürekleri kamyonu vs vardı kızım yanına gitti annesi de bı tane kürek verdi kızıma sende oyna dedi. Kızımda oturdu oynamaya başladılar kızım 18 aylık diğer bebek 17 aylıktı sonra başka bı kız çocuğu geldi 3-4 yaşlarında kızımın elindeki küreği çekip aldı kızımda sadece yüzüne baktı öyle kaldı. O da çocuk sonuçta müdahale etmedim sende kamyonla oyna vs dedim kızıma ama kalbimden bi çıt sesi geldi üzülüyorum böyle olunca, ilk kez elinden oyuncak alınmiyor tabi ki ama ben her seferinde üzülüyorum var mı benim gibi olanlar 🥲