nazli96 her bezi denedim desem yeri artık. Gece sızdırma işi yordu artık. En son primada çözüm buldum sandım fakat çocuğum dümdüz yattığı için sızmıyormuş 🤦🏻♀️ gece hareketlenmesi olunca maalesef hemen sızıyor.
En son ebebeğin bezini aldım gerçekten çok memnun kaldım, primaya boşuna para vermişim yazık. Kaka konusunda da çiş konusunda da çok başarılı buldum. Bi deneyin isterseniz