nazli96 evet bende bıktım inanın, molfix mavi paket denedim gündüz bile sızdırdı hiç memnun kalmadım. Baby turco kullanıyodum 1 yaşa kadar iyiydi şuan 15 aylık sırılsıklam oluyor çocuk uyku kalitesi bozuldu. Poffy diye bi bez deniyorum şuan normalde iyi ama gece sızdırmasına çözüm olmadı. Bende başka bezlere bakacağım😔