lina_ayse Takıldığım nokta şu size Türkiye’de neden yaptırmadınız diyorlar eşim en iyi yeri istedi demişsiniz, ama Türkiye de bu konuda çok iyi diyorlar (sizin işlemin içeriği anlaşılmamış diye yorumladım) yine benzer dönüt “en iyi yer” Türkiye’de böyle bir uygulama olmadığı için en iyi yer kategorisine giremiyordur belki. Hayırlı olsun gebeliğiniz, sadece o noktaya takıldığım için yazmadan edemedim.