lina_ayse başka birinin yumurtasıyla eşimin spremleriyle embriyo oluşturuldu embriyoyu da rahmime koydular)
Yanlış anlamayın gerçekten anlayamadığım için soruyorum, öncelikle sağlıcakla kucağınıza alın ama başkasının yumurtası demişsiniz, yani çocuk genetik olarak bir nevi sizin değil ama sizin karnınız da büyüyecek siz doğuracaksınız, annesi siz olacaksınız şeklinde anladığım için algılayamadım, beni aydınlatabilirmisiniz? Bu şekilde düşününce genetik olarak eşiniz ve başkasına ait, biyolojik olarak sizin gibi bir şey mi?