Benim de bebeğim 46 günlük sleepy kullanıyorum 2 numara kullanıyorduk ama bacaklarını çok sıkmaya başladı her değiştirmede bacak kısımları kıpkırmızı ve iz yapmış haldeydi biz de bir de 3 numara deneyelim dedik ilk takışta iyiydi ama şimdi yine aynı kızartmış bacak kısımlarını büyük numara kullanmama rağmen o yüzden ben de arayıştayım bir de sleepynin kalıpları küçük sanırım başka marka deneyimleyenler kıyaslayabilir mi molfix alsam mesela 2 mi 3 mü almalıyım