Biz dodex cam şişelerde ilaç var onu kullanıyoruz hala. 2. Ayından beri. Şu an 13 aylık. B12 yok denecek kadar azdı onun yüzünden beyaz kanı sürekli düşük çıkıyodu. Bebekken iğne vurdurduk bu ilacı. 6. Aydan sonra falan ağız yoluyla verelim dedi hala veriyoruz haftada bir e düştük