deryabyk doktorunuza danışarak zeytinyağı içirebilirsiniz. Yoğun bakımda kaldığında günde 4 kez 1 cc vermişler, çıktıktan sonra günde 2 ya da 1 olacak şekilde devam ettim kabızlık olmadı hiç. Şimdi ara sıra kaka yapamadığında veriyorum gün içinde yapıyor mutlaka