Oğlum kolik bir bebek ve ne duyarsam, kim neyi över iyi geldi derse onu alıyordum. Doktor gaz ilacı ve probiyotik sık değiştirmenin de bebekte huzursuzluk yaptığını söyledi. ( ki bebeğim sürekli huzursuzdu ) Burada sizlere elbette herkes bebeğine iyi gelen ürünü yazacaktır ama sizin bebeğinize iyi gelmeyebilir. İnanın ben kendi gözlemimi yazıyorum (bi kolik bebek annesi olarak )hiç bir ilaç çözüme ulaştırmadı . Hiçbiri uzun etkili değil. Ben kendi bebeğime sıklıkla karnına zeytin yağ ile saat yönüne doğru masaj yapıyordum. Sabır ve zaman isteyen bir süreç ama bilin ki geçici 🌼🌼 o durumda iken sanki hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Ben çok gaz ilacı ve probiyotik değiştirdim ve pişmanım. Çocuğumu daha da huzursuz ettiğim içinde. Gaz sancısı yoğun olduğunda kucağıma alıp eğilip kalkar gibi yapıyordum, o kanıtlanmış bir şey gaz sancısı için. Çok rahatlıyordu.