Gul-42 benm boyum uzun olmasına rağmen kafam küçük eşiminde küçük inşallah genetiktr ayına göre hareketleri normal abisyle ablasıni tanıyor onlara gülüyor izliyor yabancılar alınca kucağına dudak büküp ağlıyor hemsire baktı algısı açık ama işte anne yüreği baş olduğu için takiliyir insan ister istemez