nevindemirkol nadidelifora çok şükür ya benim kızım da 5 aylık ama masallah yabancıları ayırt edyr babasinin kucağındaysa bir iş yapınca beni izliyor gülmesi algılaması iyi bakalm bizm de halamizin kafası yüzü küçük baya da zeki demekki kizlar halasına çekiyormus gerçekten de inşallah dediğiniz gibi genetiktir 💓
nevindemirkol ayseayliz bingildagi ne zaman kapandı peki baş çevresi küçük olunca erken kapanıyor deniliyor çok şükür galiba kızlar minyon oluyr ya
ayseayliz nevindemirkol Sanırım 1 buçuk yaşına doğru kapandı tam olarak hatırlamıyorum ama erken kapanmadı yani tam kapanması gereken aylarda kapandı. Evet bencede kızlar minyon oluyor benim kuzenimin kızı şuan 4 yaşında onun kafası benim kızımın kafasından daha küçük duruyor hani ben kendi kızımı bilirdim küçük kafalı diye ama onu görünce şaşırdım. Eğer büyümeye devam ediyorsa bir sıkıntı çıkmayacaktır içiniz rahat olsun
defnerozamommy nadidelifora bu yorum bana o kadar iyi geldi ki, benim bebeğim de 34 cm ile doğdu, şu an 1 yaşında ve 44.5 cm. Küçük olduğunu söyledi doktor da, takip edelim dedi. Benim de küçük kafam ama işte yine de takıyı insan. Bizim de baş persentili düşük
nadidelifora defnerozamommy gayet güzel büyümüş annesi. İlk altı ay bir cm sonraki aylarda yarım cm bile büyümesi normal. Benim bebeğim de bir yaşında 44dü. 🥰 Korkmayın hiç biseycik olmayacak. Allah korusun o şüphelenilen hastalık olsaydı büyüme olmazdı zaten. Gayet iyi durumda şuan. Sağlıkla büyüsün 🌸
Ozlemas2020 nevindemirkol herkes öyle diyor bana dedi takılma o kadar bende yaşadım çünkü doktoru yıldırdım 6 ay niye az büyüdü niye geri dediniz diye sonra sonra büyüdükce sağlıklı boşa taktığımızı anlıyoruz aslında şimdi 2.cocukta o kadar takmıyorum yaşadım öğrendim çünkü
nevindemirkol Ozlemas2020 yaşayınca insan gerçekten farkına varıyor bnm 3 cu böyle olunca bı afalladim çok stres oldum ya ne olsada canımız ciğerimiz ama insan ister istemez takiyor
nevindemirkol ayseayliz evet baş çevresi olayından sonra herkesin kafasıni incelemeye başladım bazıları gerçektn kucuk bazilari orta saglkli olsunlar da
goldengate nevindemirkol bizimki buyuk cok sukur bir sorunda yok sizin kafa capi kacti suan kac doktor ne diyor
nevindemirkol goldengate 34 doğdu 5 aylık 38.5 doktor genetik diyor bizde her ay ölçüp kontrole gdiyrz
goldengate nevindemirkol biz norolojiye de goturduk cok sukur bir sorun yok genetik bizimkide ama icim rahat etmiyor yine de bir ara tekrar goturucem
nevindemirkol goldengate sizin de galiba buyuk ama bizim akrabamz var butun çocukları prensetilde en yüksek değerden 2 cm fazlaydı 3 cocuguda şuan sağlıklı
goldengate nevindemirkol evet cok sukur saglikli hatta noroloji doktorumuz bosuna bukadar para harcadiniz size souleidm biseyi yok genetik falan dedi. Benim bebegim iri kemikli boyuda kilosu da hep onden gidiyor masallah diyelim. Hastaliktan uzak olsun bebeklerimiz
nevindemirkol goldengate maşallah canm rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin cümlemizinkini sağlıklı olsunlarda önemli değil inanko
Minikkurbagam Ozlemas2020 ay çok sevindim benimde oğlum 35 cm doğdu 4.ayda 39 cm Çıktı benimde kafama çok takıldı. Bende minyon bi insanım ondan mı acaba bizimde böyle oldu
Ozlemas2020 Minikkurbagam bizim böyle oldu 4.ayda gayet normal bence her ay 1 cm büyümüş kafası demekki Minyonsanız genetik diyor doktorlar ama tabi kendi doktorunuzun demesi daha doğru olur 🙂
Minikkurbagam Ozlemas2020 nette 39 cm yüzde 3 persentil diyor. Her bebek kendi doğasında büyüyor sanırım biz anneler çok takıyoruz kafaya herşeyi
Ozlemas2020 Minikkurbagam kesinlikle Bazen öylece ortalarda büyüyen çocukları görüyorum arada imreniyorum 🙂😅
Minikkurbagam Ozlemas2020 ben hiç öyle olamadım herşeyi kafaya takmaktan kendim hasta olacağım en son😅