Merhabalar benim 9yasında kızım var onda çıkmamış dı oğlumda çıkınca dünyalar başıma yıkıldı günlerce ağladım yemek yemedim ilaç kullanıyor suan tam 5aylık hiç bi sıkıntı yok Bezmialem de tedavi oluyoruz kan alındı kısmi eksiklik cıkdı bir ay önce birdaha kan alındı sonuc bekliyoruz eğer çıkarsa genlere bakılacak Allah bütün çocuklara şifa versin