Abimin oğlunda var. Topuk kanında çıktı hemen ilaç tedavisine başladık. Yengemin genlerinde varmış. Doktor bu yaşa kadar bsey olmadıysa olmaz artık dedi. Yengem için. Ama minnakımız ilaç kullanıyo 2 yaşında brakıcaz inşallah şuan 9 aylık elhamdulillah hiç bi sıkıntımız yok.