buseeymenyalmankulah siyah0606 biz sünnetimizi olduk 🥹 3 saat oldu şimdilik her şey yolunda gibi inşallah bu şekilde devam eder ✨
siyah0606 buseeymenyalmankulah şükür canım zoru atlatmışsınız Rabbim damatlığınıda göstersin inşallah 🩷
fatmaasaf buseeymenyalmankulah geçmiş olsun darısı damatlığına inşallah süreç ve Yusuf hocanın şuan ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz
buseeymenyalmankulah UrbanMom doktor bey çok pratikti bakalım iyileşme süreci de kolay geçer inşallah 🥹🤲🏻
UrbanMom buseeymenyalmankulah inşallah 🙂 muhtemelen ilk gün için fitil vermiştir o rahatlatır bebisinizi
buseeymenyalmankulah UrbanMom evet eve gelir gelmez bir tane kullandık, krem de yazdılar ama onu yarın kullanmaya başlayacağız. Yağ olarak zeytinyağı mantıklı mı sizce? Kantaron yağı açık yarayı yakıyor diye biliyorum çünkü
siyah0606 buseeymenyalmankulah teşekkür ederim🩷bu arada sizde mi mamakta oturuyorsunuz yoksa sünnet için mi buraya geldiniz
mysohn7 buseeymenyalmankulah ağustus ayında olduk bizde klinik çok hijyenik ve çok ilgililerdi. Sünnet sonrası fitil verdi ağrı kesici olarak bardak kullanmamızı istemedi çiş temas etsin daha çabuk iyileşsin diye kaka yapmadıkça bezinide değiştirme demişti. Yani biz memnun kaldık.
buseeymenyalmankulah mysohn7 aynı şekilde söylediler ama kaç saatte bir değiştireyim sizce pişik de olmasını istemiyorum bir yandan
mysohn7 buseeymenyalmankulah bez tamamen dolana kasar bekliyordum çokda beklemeyin çünkü bez ağırlaştıkça aşağı çekiyor oda pipisine değip acıtıyor. Çiş durumuna göre gözlemleyin
buseeymenyalmankulah siyah0606 çok şükür iyi gibi şimdilik biraz şişlik var ama o kadarı normaldir sanırım
buseeymenyalmankulah UrbanMom ara ara huysuzlanıyor ama şimdilik iyi gibiyiz şükür inşallah böyle devam eder 🥰
siyah0606 buseeymenyalmankulah iyi şükür canım .istersen fotosunu at Yusuf hocaya sor ama normaldir diye düşünüyorum bende