mevabc kizimlahayat benim bebeğim 10 aylık ve ben hala ağlayıp zırlıyorum sanırım geçmiyor😄😄 deri altı implant kullanıyorum ekstra korunmuyorum günlerimi falan da takip etmiyorum çünkü implanttan dolayı 8 aydır adet olmuyorum fellfenayım😂😂
kizimlahayat mevabc ne çektik bee valla şu kafamızı rahatlatacak bi yöntem olsa bari bi de onu düşünüp kafaya takmasak bari…🤥
vy_ mevabc bende düşünüyordum ama bunu duyunca korktum 😂 doktorum da demişti bazıları adet olmuyor diye
Nurci vuessunn hayır hiç bir zarar vermedi sadece benim tenim beyaz olduğu için hafif morarma oldu birde 1-2 gün çok az ağrı oldu adet düzenimde bir sıkıntı olmadı gününde oluyorum uzama yada kısalma yok döngümde ben gayet memnunum
hlymlt Bukris-m09 eczaneden satın alıp devlet hastanesinde taktırdım önce beta hcg istediler ertesi gün taktılar hiç acımıyor uyuşturuyorlar çünkü o gün bandan yaptılar bende kanama vs de olmadı ama sıkı dursun diye bandaj yaptılar hafif ağrı dışında hissetmedim bile sonrasında
Nurci Seherr_ oha 😵💫 kayma falan mı olmuş ben taktırdıktan 2 ay sonra kontrole gittim bir sıkıntı uok dedi doktor taktırdığım günden beri de başka korunma yapmıyoruz
senosko kizimlahayat aynısını bende kullandım bende rahim inceliği ve âdet azlığı yaptı hiç bir yöntem yüzde yüz değil maalesef
senosko istanbul12 hapın bi yan etkisi oluyor mu doktor herhangi bişe dedi mi hap ve sprial aynı anda kullanıma
istanbul12 senosko hayır bir yan etkisi olmadı Regl düzensizleştiriyor sadece onu harici bir etkisini görmedim
Aymiri mirasell70 ozelde mi devlette mi taktirdiniz acaba. Ne kadar sürüyor işlem bende taktırmak istiyorum ama tedirginim
Seherr_ Nurci hayır kayma falan yapmamış, evlendiğimde taktırmıştım 1 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim , doktorum düşükte olsa ihtimali vardı zaten dedi🥴
namkoll hlymlt Emziriyor musunuz? Bende 4 mayısta taktıracağım. Aynı gün emzirdiniz mi veya sağıp döktünüz mü
ozlemozkan kizimlahayat valla ben ikinci sürpriz yapıp gelince korunmamkza rağmen artık yeter dedim ve tüplerimi bağlatarak sahalara veda ettim yani yüzde bir ihtimal bizi bulmazsa inşallah 🤣🤣