Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı ama korkuyorum doğum kontrol hapı zlynda verdi doktor 1 ay oldu başlayalı ama ya işe yaramazsaa korkusu var bebekten dolayı ekstra tedirgin oluyorum. Hamile kalmadan da hep hap kullanıyordum bi sıkıntı yaşamadım hiç ama bilmiyorum ya psikolojik olarak da kafam çok dolu zihnim ruhum karmakarışık sanki :( tam kendimi toparladım canlandım diyorum bi anda ağlamalar zırlamalar ne zaman geçecek bunlar acaba . Bi de sizin öneriniz nedir bebekten sonra korunmayla alakalı.