hunilikurbik tecrübe illaki oluyır ama cocuklar farklı karakterler olunca bildiğinizi de unutuyorsunuz oğlumda rahattım mesela öyle gaz reflü diş sancıları yaşamadık uyku sorunları illaki oldu ama zor değildi kızım dogdu neye uğradığımı şaşırdım 😀 reflüsü vardı ilk 10 ay her içtiğini yediğini kustu , gaz sancıları aylarca sürdü aglama krizlerine giriyordu , asla misafirliğe gidemiyorduk birini davet edemiyorduk cünkü catkayacak gibi Ağlıyordu asla yabancı birini görmek istemiyordu evde yanlızken rahatlıyordı, hamilelikleri de öyle birinde hiç zorunlamadım digerşnfe doguma kadar hastanelerdeydim ,diş sancıları cok fazla suan 1,5 yaşında cogu şeyi aştık şükür diyeceğim o ki her cocuk cok farklı oluyor