Cesaret edemiyorum ahahznekwösjej sizce aralarında kaç yaş olmalı. Oğlum 3 ay sonra 3’e girecek. Eşim de çok istiyor dışardaki kız babalarına iç geçirip bizimde bir kızımız olsun falan diye duygusallaştırıyor konuyu da ben cesaret edemiyorum sil baştan mı oluyo yoksa o acemilik atılıyor mu? Veya 2. Çocuk zor mu, kardeşler arası anlaşmazlıklar ne düzeyde oluyor?