octaviablakee. Eski beni çok özlüyorum . Hedeflerimin peşinde gece gündüz çalışan, hırslı, inat ama bir o kadar ponçik bir ben vardı. Ama oğlum doğdugu günden sonra Hayatımın hiç bir döneminde olmadığım kadar boşlukta ,esnek olmayı, yemek yapmayı, pratik çözümler bulmayı öğrendim. Güç kattı yakışıklı. Bir çok travmamla yüzleştirdi. Çok zordu ya başta. Desteksiz annelik tam bir delilik gibi geliyor .Beni en güçlü versiyonumla tanıştırdı.Daha tam yeni beni bulduğuna inanmasam da şimdikine kald olan kısmına r kendini ilk defa güvenmeyi öğrendim