Daha geçen eşime dedim ki “Ben evlendiğimde bile sorumluluk almamışım aslında, masal doğunca sorumluluk ne öğrendim”
Eski ben kafasına göre yaşayan, aç kalsa da ‘amaaaan’ deyip geçen biriydi.
Yeni ben öyle mi?
Çocuğum Aç kalmasın, altı pis durmasın, üstü kirli olmasın…
Ben kendimin kaçta uyuyacağını bile takmazken, küçük Bi insanın uyku saat aralığını sayar olmuşum.
Yorulunca uzanacak yer arardım, şimdi yorgunluğumu bastırıp ona yetmeye çalışıyorum.
Eski beni çok seviyordum, Bi gün doğum kapısından içeri girerken onu orda bırakacağımı bilmeden girdim.
Eski ben ile içimde vedalaşmam 8 ayımı aldı…
İlk 40 gün sanki sokağın başından çıkıp gelecek sandım, “bu çocuk kimin?” Dediğim günleri unutmam.
Keşke doğuma girmeden kendimle vedalaşsaydım dedim hep.
Sonra Bi gün gözümün içine baktı, ‘anneee’ dedi.
Ben anne mi olmuşum? Çok güzel olmuşum.
Ben bu anne kadını çok seviyorum artık, kusurum var, hatam var belki ama anneyim ve bu kollarımdaki bebeği kimseye muhtaç etmeden büyütmenin yükünü büyük Bi aşkla taşıyorum 💜
Ha bu arada, halâ boş vaktimde eski kendime özlemlerimi dile getiriyorum😊