Ogulluana inci86 önemli veya önemsiz konu yoktur öğrenci hepsinden sorumlu. Bu sene belki hiç soru gelmeyen yerlerden çıkacak bilemeyiz
inci86 Ogulluana o öğrenciler için geçerli ama bizim gibiler ev hanımları en çok çıkacak konulardan çalışmak yeterli
Ogulluana inci86 sınav sonuçları açıklanınca tekrar görüşelim o zaman. Siz ev hanımı modun da girin sınava
inci86 Ogulluana Yani inşaAllah yaparsınız pes etmeyin demek yerine kurduğunuz cümleye bakın konuşma üslubunuz çok sert
Ogulluana inci86 ama siz kendi şansınızı kendiniz düşürünce sorun yok. Ben size yol gösteriyorum ama ciddiye almıyorsunuz.
momyyorgun inci86 bilmiyorum valla deneyin şansınızı inşallah istediğinizden bile güzel bir bölümü okursunuz
inci86 momyyorgun Ayy Amin inşaAllah şöyle güzel yorumlara hasret kaldık.Herkes bi yapamzsın edemezsin bilmem ne 🥲
beybitolat inci86 en azından kendini denemiş olursun. Belli olmaz bakarsın güzel birşey kazanırsın. Şuan çalışmak için biraz geç oldu ama