inci86 Şimdi başlasam yetişir mi acaba ve neyi nasıl yapacağım bilmiyorum çocuklar da var .Açıktan bi bölüm okumak istiyorum ama puanım yeter mi bilmiyorum sizce nasıl çalışayım var mı benim gibi anneler
momyyorgun inci86 çok az kalmış bence denemek için girin ama zor gibi seneye çalışın girin okumuşken güzel bir bölüm olsun bence
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan inci86 benim temelim sağlamdı hiç çalışmadım o yüzden sizin ders durumunuza bağlı açıktan bölüm diyorsunuz zaten çok çalışma gerektirmez. Çocukla üni okuyorum şu an son dönemim çocukla başladım zaten. Üstesinden gelirsiniz inşallah
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan momyyorgun ÖSYM ais ten kayıt yapması lazım diye biliyorum onunda bir süresi var şubat mart gibiydi bitmediyse tabi süresi
inci86 momyyorgun yani açıktan sosyal hizmetler ya da sosyoloji gibi bölümler tutturamaz mıyım sadece sözel yaparak
inci86 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Evet açıktan matematiğe değil de sözele çalışsam açıktan okuyabilir miyim
momyyorgun inci86 bilmiyorum valla deneyin şansınızı inşallah istediğinizden bile güzel bir bölümü okursunuz
inci86 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan evet sosyoloji ya da sosyal hizmetler çocuk gelişimi istiyordum ama açıktan kaldırılmış galiba
Ogulluana inci86 önemli veya önemsiz konu yoktur öğrenci hepsinden sorumlu. Bu sene belki hiç soru gelmeyen yerlerden çıkacak bilemeyiz