Forum Yaşam Hastanesi Ali Hakan Aydınoğlu🥰🥰 aylık takibimizi yapıyor ama ben 10 günde bir mutlaka yanındayım adam benden bıktı😂telefonum da sık kullanılanlar da senin numaran var diyor artık😂 çok ilgili ve bebekleri çok seviyoor sürekli bi oyun oynuyor senin doğduğun günü bilirim bee diye konuşuyor, sevimli bi doktor😄 Bir de Nursel Basut var, o da çok iyi bi doktor kendi özel kliniği var. Baya ilgili, sevecen ama muayene ücretleri çok olduğun dan sadece ay takibi için götürüyorum yoksa çok ilgili her şeyi nokta atışı söylüyor🙏🏻🙆🏻♀️